Felhasználási feltételek
I. Általános rendelkezések és meghatározások
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „Feltételek”) a Vevő és az EZO közötti üzleti kapcsolatokra vonatkoznak. r. o., székhelye: Hviezdoslavova 7, 08001 Prešov IČO: 36474169, DIČ: 2020008837, IČ DPH: SK 2020008837. A társaság a preszovi kerületi bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, Sro szakasz, nyilvántartási száma. 12930/8, amely egy elektronikus kereskedelmi rendszeren keresztül kötött kereskedési rendszer (a továbbiakban: üzemeltető) üzemeltetője (a továbbiakban: kereskedelem).
A Polgári Törvénykönyv általános rendelkezésein kívül külön rendeletek, különösen a Az 1. cikk értelmében az üzleti kapcsolatokra (valamint az ebből adódó esetleges egyéb jogviszonyokra) kell vonatkozni olyan természetes személyekkel, akik üzleti tevékenységük keretében nem járnak e GBT szerinti üzleti szerződések megkötésében. . Számú, a házellenőrzésről és a postai rendelésekből származó fogyasztók védelméről szóló 108/2000 sz. A jogi személyekkel fennálló üzleti kapcsolatokkal (valamint az abból adódó egyéb jogviszonyokkal), ill. természetes személyekkel – vállalkozókkal – a Kódex rendelkezéseit, ill. A Ptk.
A vevő az üzletben regisztrált (természetes vagy jogi) személy, aki az áruházrendszer által feldolgozott elektronikus megrendelést az engedély kiadását követően küldte el.
Az elektronikus megrendelés elküldött elektronikus űrlap, amely tartalmazza a vevőre vonatkozó információkat, az üzlet ajánlatából megrendelt termékek listáját és ezen áruk árát, amelyeket az üzlet rendszer dolgoz fel, vagy az eladó címére küldött e-mailt.
A feltételek meghatározzák és meghatározzák az üzemeltető és a vevő jogait és kötelezettségeit, jelenlegi megfogalmazásukban az adásvételi szerződés szerves részét képezik.
Áruk – termékek vagy szolgáltatások, amelyeket az üzemeltető kínál a boltban történő megvásárlás céljából.
Szolgáltatások – tanácsadás, szakértői, műszaki támogatás.
Fogyasztó – olyan személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem vállalkozása vagy egyéb üzleti tevékenysége keretében jár el.
II. Megrendelés, szerződéskötés, visszavonás
Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele valódi, és az összes regisztrációs űrlap kitöltése kötelező és teljes. Minden megrendelésnek tartalmaznia kell: a vevő nevét, kapcsolattartó személyét, a postai és a számlázási címet, telefonszámot, héa-azonosítót, héa-azonosítót, az áru rendelési kódját, darabszámot, a megrendelés dátumát, fizetési módot, az áruk átvételének módját. Az eladó a megrendeléseket abban a sorrendben kezeli, amelyben megérkeznek.
Az összes beérkezett elektronikus megrendelést vételi szerződés megkötésére irányuló javaslatnak tekintjük, és nem tekintjük kötelező érvényűnek.
A szerződés megkötésére irányuló javaslat elfogadása az üzemeltető által az elektronikus megrendelés megerősítésével történik, amely jogi kapcsolatot teremt az üzemeltető és a vevő között.
Abban az esetben, ha a vevő nem fizet, és nem veszi át a vásárlás tárgyát, az eladó jogosult kártérítést igényelni a szerződéses büntetés hatálya alá tartozó kötelezettség megsértésével. A szerződéses bírság a vételár 20% -a. A bírság megfizetésével a vevő nem mentesül a vételár teljes megfizetésének kötelezettségétől.
Ha a Vevő késik az átvétellel, az eladó a Vevő költségén átadhatja az árut egy nyilvános raktárban vagy más letétkezelőnek, vagy értesítéskor eladhatja azt a Vevő számlájára. Ha ez romlandó kérdés, és nincs idő a riasztásra, akkor nincs rá szükség.
A vevőnek jogában áll a rendelést ingyen visszavonni, csak a megrendelés benyújtásának napján, és ha a termékeket az eladó nem számlázta ki. A megrendelés telefonon vagy írásban (faxon, e-mailben vagy postai úton) visszavonható. Az eladó a megrendelés visszavonását a Vevőnek írásban (faxon, e-mailben) erősíti meg.
A vevőnek (fogyasztónak) az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül felmondhatja a szerződést. Az áru visszaküldésének költségeit a vevő viseli, aki köteles a sértetlen árut a társasági címre küldeményként elküldeni, az áru szállításából eredő károkkal szembeni megegyezéses biztosítás mellett (nem kézbesítéskor). A vevőnek nincs joga elállni a szerződéstől, ha az árut személyesen vásárolták meg a cég értékesítési pontján.
Abban az esetben, ha a Vevő eláll a szerződéstől, és a használt, sérült vagy hiányos árut szállítja az eladónak, az eladó visszatéríti a Vevőnek a megrendelés kötelező elfogadásában megjelölt árukért már fizetett vételárat. A polgári törvénykönyv 457. §-a annak kopásának értékére, az áruk teljes árának 1% -áért az áruk felhasználásának minden napjára vonatkozóan, valamint az áruk javításának és helyreállításának értékéről a szerződésből való elállás kézhezvételétől számított 14 napon belül. és a vásárló által tervezett banki átutalással térjen vissza az eladóhoz.